..............

tycker ni det är rätt att det ska ta nästan två mån att reklammera en vara?
så var det för mig på gant..
inte exakt två mån hade det gått idag ( det är på söndag )
men hon i butiken sa att det skulle ta ca två veckor när jag lämnade in den
men var inne där idag för att få tillbaka en ny tröja..
men inte hade hon fått svar sa hon i butiken utan hon hävdade att de va inte så långt tid..
jag tycker det är sjukt att dem kan ta så lång tid på sig..

men sur som hon var gav hon mig ett tillgodokvitto..
en sak är säker.. ska jag köpa flera gant kläder och det kommer jag göra
så kommer jag göra det på en annan butik typ i linköping eller i sthlm när jag är där uppe..
kommer ALDRIG sätta min fot där igen.. efter jag har fixat en ny tröja på tillgodokvittot..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där , så har de varit för mig på gant norrköping

2007-10-24 @ 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback