..............


Blond eller Brunett:
Blond
Blåa ögon eller Bruna ögon:
Blå
Vanilj eller Choklad:
Choklad
Hund eller Katt:
Hund
Christina eller Britney:
Christina
Lip-stick eller Lip-gloss:
Båda
Rock eller Rap:
Rock
Rosa eller Lila:
Lila
Tv eller Dator:
Tv ( just nu allafall annars brukar det vara datorn )
CDs eller Radio:
Radio
Basket eller Fotboll:
Fotboll
Äpple eller Apelsin:
Äpple
Morgon eller Kväll:
Kväll
Kyckling eller Kalkon:
Kyckling
Berg-och-dalbana eller Vattenbana:
Berg å dalbana
Droger eller Likör:
Likör (om jag måste välja)
Guld eller Silver:
Guld
VH1 eller MTV:
MTV
Sanning eller Konsekvens:
Sanning
Harry Potter eller Lord of the Rings:
Lord of the Rings
Vinter eller Sommar:
Sommar
Gå eller Springa:

Stranden eller Bergen:
Stranden
Stan eller Landsbygd:
Stan
Kärlek eller Lust:
Kärlek
Stjärnor eller Månen:
Stjärnor
Sko eller Sandal:
Sandal
Bad eller Dusch:
Bad
Syster eller Broder:
Systrar ( haha kan bero på att jag har två storebröder )



för att fördriva tiden tills emelie slutar så får det bli en lista till..




Kommentarer
Postat av: Majsan

Är jag dum eller??=)Men jag förstod inte ditt inlägg hos mig riktigt.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback