..............

jag har skaffat mig en ny blogg pågrund av att jag vet att personer läser denna bloggen
som inte jag vill att dem ska göra,
och därför skaffade jag den andra så jag kan skriva lite mer personligainlägg..
men denna bloggen kommer bli kvar för att även vad jag skriver här tycker jag
är viktigt och tycker det är skoj att sitta och skapa outfits och sådant..

men som sagt finns kvar här med mitt varnliga vardagliga skrivande.. :)
så sluta inte att läsa ..

annahedlund.blogg.se
fråga om lösenordet !




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej ska inte sluta läsa :))

Postat av: anne

jag vill jättegärna ha lösenordet, :)

2007-02-25 @ 18:49:37
URL: http://www.annesundkvist.blogg.se
Postat av: Ivannia

please pleeeeeease rara gulliga anna...blev mkt nyfiken vad som finns i den andra bloggen!

2007-04-27 @ 16:58:52
Postat av: Danialkristina

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2009-02-09 @ 11:01:44
URL: http://danialkristina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback