..............



är så trött på mycket ,
men samtidigt glad över så mycket..

*är så otroligt glad att det finns nya ansikten i mitt liv nu ..
tycker om er så otroligt mycket , ni vet vilka ni är .. <3
*och att jag har min egna lägenhet..
*att jag har tagit tag i mitt tränande * stolt ;D *
*att jag inser hur mtycket egentligen min familj betyder nu när jag bor ensam ,
sånt som man inte la märker lika mycket när man bor hemma..
* låten iris ( älskar den fortfarande )

sen finns det mycket jag är arg över..
* hur deppad jag kan bli att ligga ensam i min lägenhet
utan att riktigt ha någon att prata med allt om och dela allt med
* att man kan vara så falsk mot sin så kallade "bästis"
* hur folk kan kan stirra så mycket även om man inte känner dem
* folk som bantar
* att folk ger falska förhoppningar



finns massa mer som är positivt och negativt
men just nu är det de som finns i mitt huvud..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback