..............


idag har jag varit på stan med pappa och mamma :)
riktigt trevligt faktiskt.. köpt skor till pappa och massa annat smått ..
sen åt vi på fräcka fröken , och det va riktigt gott ..
sen köpte pappa och jag proteinpulver till mig ,
han säger att jag behöver det för att jag tränar mer nu ,
plus att jag äter för lite kött å sånt.. det kommer säkert bli super :)

sen när jag kom hem har jag städat hela lägenheten
och gjort sista så allt är i ordning .. :)
nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lungt ..
inte riktigt bestämt vad som händer ikväll ..
*****











mitt proteinpulver..
jag har smakerna hallon
och sen än med mintchoklad :)
får se vilken jag börjar med att öppna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback