..............




på den senaste tiden har jag allt mer börjat lyssnar på musik..
har alltid gjort det innan så klart men på sistan tiden har det blivit allt mer..
jag lyssnar mer på texten nu också.. visst gjorde jag det innan med.. ,
men nu mer försöker förstå vad det vill ge med hela låten..

jag har insett allafall att jag känner mig så sjukt träffad i vissa låtar..
och vissa låtar känns det som om det hade kunnat varit jag som skrev..
på det sättet blir det mer känsligt att lyssna på vissa låtar .. <3 :(

jag har gjort mina misstag i mitt liv nu , så det räcker..
jag har gjort mitt livs misstag också..
tyvärr kan jag inte ändra på vad jag har gjort ..
gjort är gjort tyvärr.. sant men soligt nog måste jag förstå det..

:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback