..............



du fick mig att inse att livet var värt att leva igen..
jag fick en helt annan syn på livet när jag var med dig..
du fick mig att må bra igen , att släppa det dåliga i mitt liv ,
det gjorde jag och jag började leva mitt liv med dig , det var helt underbart..
jag kom över allt , jag ändrade mig ..
rättade sagt du fick mig att ändra mig så jag mådde bra igen..
tiden gick , vi hade det så bra .. tills en dag när "glöden " försvann..
jag förstår inte vad allt tog vägen.. det var ju du som hade byggt upp mitt liv igen..
utan dig hade jag gått under det vet jag , och jag hade aldrig stått där jag gör idag..
jag hade önskat att den aldig försvann , utan att jag hade hittat den gnistan igen..
tyvörr gjordet jag det lite försent.. menmen ...


...vad jag vill ha fram utan detta är att

och att jag alltid kommer älska dig ..
du kommer alltid att finnas i mitt hjärta ..
tack för att du var en del av mig i nästan ett år ..

DU ÄR UNDERBAR ARVID
ta hand om dig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback