..............

jag gick igenom mina smultorn på lunar precis..
och upptänkte det här sparade  gästboksinlägget från hanna..
saknar henne ..


Alla ni som nu snokar i Annas Gb, här kanske inte finns ngt kul men här finns kärlek. Jag har kännt Anna sen jag var drygt 10 år :) Hon är typ världens underbaraste snällaste gulligaste tjej. Hon är nog den som har brytt sig mest mig, hjälpt mig & stått vid min sida. Jag kommer ihåg den dagen hon berättade att hon skulle flytta, jag fick lixom en klump i halsen. & den dagen Anna sa hejdå, vi var på väg till bussen. så mycket har jag nog aldrig gråtit i hela mitt liv. På vägen ner till bussen kändes det som om jag lämnade en del av mitt liv där vid ingången till skolan. Anna jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback