..............



idag har jag haft det underbart :) varit ute på havet å segalt å käka gott..
sen varit på halvars och käkat glass <3 å kollat på bio riktigt mysigt ...


det roligaste av allt är att victoria kom till halvars och vänder direkt när hon ser oss..
och senare kommer ett sms om att varför inte arvid hälsar å massa .. å att han inte har följt hennes råd ? asså är den tjejen stöd eller ? finns det något mellan det pannbennet eller ? antingen är hon kär i han fortfarande eller så är hon bara så sjukt svartsjuk : / hmmm .. svårt val .. inte är hon kär i sin kille nu allafall ..


nä nu måste jag hoppa in i duschen ;) eller eh ..
en sak till gud vad skönt det är med mysiga bubbelbad på bjärnbytorpsgatan ska ta ett nu hade jag tänkt mig ;) mohahhahahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, nu har jag läst din blogg ett antal gånger. Vem fan är den där Victoria? Verkar inte ha det bra...

2006-06-14 @ 14:02:26
Postat av: Anonym

Alltså, nu har jag läst din blogg ett antal gånger. Vem fan är den där Victoria? Verkar inte ha det bra...

2006-06-14 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback