..............

nu kommer lite bilder från malta :)

 
    

första bilden är när jag och nathalie är på beer garden ett ställe som vi va på varje kväll å förfesta :D vi ser lite knas ut där för vi hade
en skratt attack precis innan och efter ;D
andra bilden är på mig innan vi gick ut en kväll
tredje bilden är på nathalie inne på beer garden


        


första bilden är på mig , ingrid och danielle innan vi gick ut en kväll :D
andra bilden är på våran pool på hotellet
tredje bilden är på mig innan vi gick ut en kväll



       

första bilden är på vårt rumsnummer
andra bilden är  utsikten där vi bodde på kvällen



  

första bilden är på mig , sofie och malin när vi "dansar" på någon pub
den kvällen hade vi riktigt roligt . vi gick vidare på olika ställen och hade as roligt .
andra bilden är tagen innefrån beer garden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback